середа, 31 січня 2018 р.

Всесвітня історія 10 клас

Всесвітня історія 10 клас
31.01.2018 р.
Тема уроку: «Угорщина, Румунія в міжвоєнні роки»
Завдання:
1.     Прочитати матеріал в підручнику §20 (пункт 5), 21 (пункт 2);
2.      В робочому зошиті скласти короткий опорний конспект;

3.       Переглянути презентації.










































Всесвітня історія 8 клас

Всесвітня історія 8 клас
31.01.2018 р.
Тема уроку: «Королівська реформація в Англії. Єлизавета І. «Криваве законодавство». Англійська революція. Олівер Кромвель. Утвердження парламентаризму. «Білль про права».»
Завдання:
1.     Прочитати матеріал в підручнику §13;
2.      Виписати в робочий зошит та вивчити нові поняття та їх визначення, основні дати;
3.       Прослідкувати за історичною картою «Англія в XVI — першій половині XVII ст.» на ст.. 97 підручника розвиток країни в даний період.

4.     Відповідати на запитання ст.. 104 (№11 – письмово, №12 – письмово***)

Всесвітня історія 7 клас

Всесвітня історія 7 клас
31.01.2018 р.
Тема уроку: «Священна Римська імперія: устрій та боротьба за політичний провід між світськими і духовними володарями. Італійські торговельні республіки (Генуя, Венеція)»
Завдання:
1.     Прочитати матеріал в підручнику §12, 13;
2.      Записати в зошит розгорнутий план-конспект;
3.     Відповідати на запитання ст.. 124 (№11 - письмово), ст.. 132 – усно.

4.     На наступний урок мати атлас, кольорові олівці та контурну карту.

Історія 6 клас

Історія 6 клас
31.01.2018 р.
Тема уроку: Узагальнення з теми  «АНТИЧНА ЦИВІЛІЗАЦІЯ»
Завдання:
1.     Повторити матеріал в підручнику §32-41;
2.      Переглянути відеоматеріал;

https://www.youtube.com/watch?v=JYLcbzol3-c&list=FLo1xYhPIWqe-RNIIhbA8kzw&index=67


3.     Виконати в зошиті завдання:
І рівень (0,5 бали)
1.  Хто був перським царем під час першого та другого походу персів на Грецію?
А) Дарій І    Б) Ксеркс    В) Леонід  Г) Сократ
2. Марафонська дистанція довжиною:
А) 45 км 120 м        Б) 55 км 5м     В) 60 км 55 м          Г) 42 км 195м   
3. Який цар очолив 300 спартанців у битві при Фермопілах?
А) Дарій      Б) Демосфен    В) Перикл        Г) Леонід
4. Важкоозброєний  грецький  воїн?
А) Гопліт       Б)  Карпатос    В) Легіонер    Г) Марафонець
5. Біля якого острова греки знищили перський флот?
А) Крит          Б) Тасос     В)  Саламін    Г) Фарос 
6. Відомий давньогрецький математик?
А) Піфагор                  Б) Сократ      В)  Геродот                 Г) Гіппократ
7. Що таке фаланга?
А)  Бойовий корабель         Б) Бойовий стрій піхоти   В)  Бойовий кіннотник       Г) Піший воїн
8.  Як часто відбувались Олімпійські ігри?
А) Один раз у рік      Б) Один раз на два роки    В) Один раз на три роки   Г) Один раз на чотири роки
9. Відомий грецький вчений і лікар.
А) Сократ       Б) Солон      В) Гіппократ       Г) Геродот
10. Час його правління називаю «золотою добою» Афінської  держави.
А) Солон     Б) Перикл    В) Дарій      Г) Демосфен
11. Між ким відбувалась так звана Пелопоннеська війна?
А) Афінами та Персією   Б) Персією та Македонією В) Грецією та Македонією Г) Афінами та Спартою
12. Чоловічий одяг у Стародавній Греції?
А) Агора            Б) Хітон     В) Ареопаг           Г) Арго
ІІ рівень (1 бал)
13. Дай відповідь на запитання
1) Кого обирали стратегом 15 разів? (імʼя)
2) Як називають людину, що чудово вимовляє промови?
3) Країна, розташована на півночі Греції.
4) Під час правління якого царя Македонія починає швидко розвиватися?
5) Хто активно виступав проти Македонії?
14. Порівняйте житло, побут і дозвілля афінян та спартанців заповнивши таблицю?

Спартанці
Афіняни
Чим займалися?


Яким був одяг?


Як виховували дітей?


Яким було ставлення до жінки?


Як відпочивали?



15. Запишіть розповідь правильно, закресливши зайві слова в тексті..
На півночі, півдні Греції виникла марсіянська, македонська держава, яку в 359 році до н. е. очолив Фелікс ІІ, Філіпп ІІ. Греки зібрали армію та вирушили проти нової держави. Битва відбулася біля міста Афіни, Херонея та закінчилася перемогою, поразкою греків. У цій битві особливо відзначився Александр, Олег.
ІІІ рівень (1,5 бали)
16. Дайте відповіді на запитання про Олімпійські ігри.
1) На честь кого проводилися ці спортивні змагання?
2) Назвіть рік початку ігор.
3) Які види спорту були на Олімпійських іграх?
17. Кому належать крилаті вислови:
А. «Я знаю, що я нічого не знаю», «Істина народжується в суперечці»
Б. «Двічі не ввійдеш у ту саму ріку»

В. «Людина створена для щаста, а поліс – для того, щоб вона могла жити щасливою»

четвер, 25 січня 2018 р.

Всеукраїнський урок "Права людини"

8 грудня в рамка Всеукраїнського тижня права з учнями 9-11 класів проведено Всеукраїнський урок "Права людини" з елементами гри-подорожі станціями "Громадянин" - "Право" - "Держава". З учнями 5-го класу познайомились з правовою літературою "Передусім – людина, передусім – її права"










До Дня Гідності і Свободи

До Дня Гідності і Свободи     

  З метою вшанування патріотизму і мужності українського народу до Дня Гідності і Свободи на цьому тижні з учнями 5 класу провели виховний захід «Я єсть народ, якого правди сила ніким звойована ще не була!». Діти вкотре, щоб засвідчити любов та повагу до Захисників нашої Батьківщини, провели творчу роботу по оформленню Державного Прапора України під гаслом «Ми з вами серцем і душею», який обов’язково передамо нашим воїнам















"Я маю право!"

   В рамках загальнонаціонального правопросвітницького проекту «Я маю право!», з метою підвищення рівня правової культури та правової свідомості  ми разом з учнями 10 класу ШЗШ №12 відвідали Шосткинський місцевий центр з надання БВПД. Директор Шосткинського місцевого центру Микола Гудіма та інтегратор центру Юлія Зацаринна розповіли про можливість отримати безоплатну правову допомогу, про кримінальну та адміністративну відповідальність, основні аспекти правопросвітницького проекту « Я маю право!»