Завдання для дистанційного навчання в період з 18.01 по 22.01.2016 р.
Історія України
5 клас
Тема: Українське козацтво у битвах і походах.
Завдання
на опрацювання вдома:
1.
Прочитати § 13 (ст.. 97-104);
2.
Дати відповіді на запитання ст.. 103 № 1,2,4 – усно, № 3
– письмово виконати в робочому зошиті.
3.
Завдання високого рівня : завдання на ст.. 104 №1,2 – письмово.
Тема: Українське село і місто у ХVІІІ ст.
Завдання
на опрацювання вдома:
1.
Прочитати § 16 (ст.. 122-132);
2.
Дати відповіді на запитання ст.. 129 № 1- 4 – усно.
3.
Завдання високого рівня : виконати письмово розвивальне
та узагальнююче завдання на ст.. 129 «Уявіть, що за сюжетом
кінофільму ви опинилися в українському місті 18 – початку 19 ст. Як ви думаєте,
чи помітили б тогочасні мешканці, що ви – «прибульці з майбутнього»? Чому?
Наведіть приклади речей, які б допомогли вам не привертати до себе уваги»
7 клас
Тема: Галицьке
і Волинське князівства в другій половині ХІІ ст. Ярослав Осмомисл.Культура
Русі–України в другій половині ХІ – першій половині ХІІІ ст.
Завдання
на опрацювання вдома:
1.
Прочитати § 16 – підручник «Історія
України » 7 кл. Смолій, Степанков, 2007 р.; § 13-14 пункти 6-7 – підручник «Історія України» 7клас,
Гісем, 2015 р.
2.
Дати відповіді на запитання:
1: підручник «Історія України » 7 кл. Смолій, Степанков,
2007 р – ст.. 102 № 1-20 - усно, № 17 – письмово***
2: підручник «Історія України» 7клас, Гісем, 2015 р. – ст..117№ 1-6 –
усно, № 7 – письмово***
3.
Робота з історичним атласом : показувати на карті межі
Галицького та Волинського князівств, їх центри.
8 клас
Тема: Тема
4. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ В 60–80-ті роки XVII ст.
Воєнно-політичні події 1656-1657рр Віленське перемир’я.
Завдання
на опрацювання вдома:
4.
Прочитати § 19 пункти 1-3;
5.
Дати відповіді на запитання ст.. 134 № 1-12 – усно, скласти
розгорнутий план до теми – письмово в робочому зошиті.
6.
Завдання високого рівня : Підготувати повідомлення на тему «Історичне
значення діяльності Б.Хмельницького»***
9 клас
Тема: Поширення
вільнонайманої праці. Розвиток промисловості. Особливості індустріалізації в
Україні. Розвиток міст і сіл. Розширення внутрішнього ринку. Торгівля.
Українські підприємці. Родини Яхненків і Симиренків.
Завдання
на опрацювання вдома:
1.
Прочитати § 21;
2.
Дати відповіді на запитання ст.. 204 № 1-6 – усно, №7 – письмово.
3. Завдання високого рівня
: виконати завдання на ст.. 205 до документу на ст.. 204.
10 клас
Тема: Радянсько-польська
війна і Україна.
Завдання
на опрацювання вдома:
1.
Прочитати § 24;
2.
Дати відповіді на запитання ст.. 253-254 – усно, тести –
письмово.
3. Завдання високого рівня
: виконати завдання до текстових документів на ст.. 254 - усно, відкрите
запитання – письмово***
11 клас
Тема: Зміни
в соціальній та у національній структурі населення. Здобутки і проблеми
розвитку соціальної сфери. Привілейоване становище партійно-радянської
номенклатури.
Завдання
на опрацювання вдома:
1.
Прочитати § 19;
2. Дати відповіді на
запитання ст.. 174-175 – усно.
3. Завдання високого рівня
: запитання 5 на ст.. 175 – письмово***
Всесвітня історія
6 клас
Тема: Перекази
про найдавнішу історію Греції. Археологічне відкриття Мінойської та Ахейської
палацових цивілізацій, їх основні центри; розквіт і занепад.
Завдання
на опрацювання вдома:
1.
Прочитати § 26, 27 (ст.. 131-139);
2.
Дати відповіді на запитання ст.. 135,139, скласти
розгорнутий план до параграфів, виписати в зошит нові поняття, показувати на
карті території поширення Мінойської та Ахейської цивілізацій.
3.
Завдання високого рівня : скласти 2 історичні задачі до вивченої теми.
7 клас
Тема: Франція
у ХІ – ХV ст. Філіп ІV Красивий. Столітня війна.
Завдання
на опрацювання вдома:
1.
Прочитати § 11 – підручник «Всесвітня
історія » 7 кл. Подоляк, 2007 р.; § 10 – підручник «Всесвітня історія» 7клас, Гісем, 2015 р.
2.
Дати відповіді на запитання:
1: підручник «Всесвітня
історія » 7 кл. Подоляк, 2007 р – ст.. 125 -
усно, скласти таблицю «Чотири Капетинги»:
Король, роки правління
|
Чим уславився
|
|
|
Скласти хронічку подій
Столітньої війни:
Дата
|
Подія, наслідки
|
|
|
2: підручник «Всесвітня
історія» 7клас, Гісем, 2015 р. – ст..103 № 1-13 – усно, №15,16 - письмово, № 17 – письмово (високий рівень)***
3.
Робота з історичним атласом : показувати на карті територію
Франції протягом Х – ХV ст..
8 клас
Тема: Досягнення
науки та тягар марновірства. Література й мистецтво.
Завдання
на опрацювання вдома:
1.
Прочитати § 12;
2.
Дати відповіді на запитання ст.. 88 №1-5 - усно, завдання
№7 - заповнити таблицю в зошиті.
3.
Завдання високого рівня : виконати завдання до джерела ст.. 88.
9 клас
Тема: Міграційні рухи. Утвердження демократії та громадянського
рівноправ’я.
Зростання ролі держави в суспільно-економічному житті.
Завдання
на опрацювання вдома:
1.
Прочитати § 15;
2.
Дати відповіді на запитання ст.. 130 №1-9 - усно, виписати дати та нові поняття в
зошит.
3.
Завдання високого рівня : виконати завдання на ст. 130 №10 – письмово..
10 клас
Тема: Світова
економічна криза в Німеччині. Встановлення нацистської диктатури в Німеччині. Економічна, соціальна та
ідеологічна політика гітлерівського режиму. Войовничий антисемітизм..
Завдання
на опрацювання вдома:
1.
Прочитати § 18 ;
2.
Дати відповіді на запитання ст.. 199-200 №1-7 - усно, виписати дати та нові поняття в
зошит.
3.
Завдання високого рівня : підготувати повідомлення «Корпоративна система» в
Італії***
11 клас
Тема: Тема 4. СРСР.
Нові незалежні держави.
Наслідки Другої
світової війни. Відбудова економіки.Завершення епохи Сталіна. Загострення
політичної боротьби після смерті Сталіна. “Хрущовська відлига”.
Завдання
на опрацювання вдома:
1.
Прочитати § 15;
2.
Дати відповіді на запитання ст.. 112-114 , виписати дати та нові поняття в зошит.
3.
Завдання високого рівня : опрацювати джерела з документами та дати відповіді
на запитання до них..
Правознавство
9 клас
Тема: Які
договори є цивільно-правовими. Як укласти договір. Які договори можуть укладати
неповнолітні особи.
Завдання на опрацювання вдома:
1.
Прочитати
§ 13 ;
2.
Дати
відповіді на запитання ст.. 103 № 1-3,5 – усно, № 5 – письмово виконати в
робочому зошиті.
3.
Завдання
високого рівня : завдання на ст.. 103
№7,8 – письмово.
10 клас
Тема: Основні
права, свободи, обов’язки громадян України
Завдання на опрацювання вдома:
1.
Прочитати
§ 13 ;
2.
Дати
відповіді на запитання ст.. 100-101– усно,виписати в робочий зошит правові терміни.
3.
Завдання
високого рівня : завдання на ст.. 101
№11 – письмово.
Немає коментарів:
Дописати коментар