пʼятниця, 22 січня 2016 р.

Завдання для дистанційного навчання в період з 18.01 по 22.01.2016 р.

Історія України

5 клас
Тема: Українське козацтво у битвах і походах.
Завдання на опрацювання вдома:
1.     Прочитати § 13 (ст.. 97-104);
2.     Дати відповіді на запитання ст.. 103 № 1,2,4 – усно, № 3 – письмово виконати в робочому зошиті.
3.     Завдання високого рівня : завдання на ст.. 104  №1,2 – письмово.

Тема: Українське село і місто у ХVІІІ ст.
Завдання на опрацювання вдома:
1.     Прочитати § 16 (ст.. 122-132);
2.     Дати відповіді на запитання ст.. 129 № 1- 4 – усно.
3.     Завдання високого рівня : виконати письмово розвивальне та узагальнююче завдання на ст.. 129  «Уявіть, що за сюжетом кінофільму ви опинилися в українському місті 18 – початку 19 ст. Як ви думаєте, чи помітили б тогочасні мешканці, що ви – «прибульці з майбутнього»? Чому? Наведіть приклади речей, які б допомогли вам не привертати до себе уваги»


7 клас
Тема: Галицьке і Волинське князівства в другій половині ХІІ ст. Ярослав Осмомисл.Культура Русі–України в другій половині ХІ – першій половині ХІІІ ст.
Завдання на опрацювання вдома:
1.     Прочитати § 16 – підручник «Історія України » 7 кл. Смолій, Степанков, 2007 р.; § 13-14 пункти 6-7 – підручник «Історія України» 7клас, Гісем, 2015 р.
2.     Дати відповіді на запитання:  
1: підручник «Історія України » 7 кл. Смолій, Степанков, 2007 р – ст.. 102 № 1-20 - усно, № 17 – письмово***
2: підручник «Історія України» 7клас, Гісем, 2015 р. – ст..117№ 1-6 – усно,  № 7 – письмово***
3.     Робота з історичним атласом : показувати на карті межі Галицького та Волинського князівств, їх центри.


8 клас
Тема: Тема 4. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ В 60–80-ті роки XVII ст.
Воєнно-політичні події 1656-1657рр Віленське перемир’я.
Завдання на опрацювання вдома:
4.     Прочитати § 19 пункти 1-3;
5.     Дати відповіді на запитання ст.. 134 № 1-12 – усно, скласти розгорнутий план до теми – письмово в робочому зошиті.
6.     Завдання високого рівня : Підготувати повідомлення на тему «Історичне значення діяльності Б.Хмельницького»***


9 клас
Тема: Поширення вільнонайманої праці. Розвиток промисловості. Особливості індустріалізації в Україні. Розвиток міст і сіл. Розширення внутрішнього ринку. Торгівля. Українські підприємці. Родини Яхненків і Симиренків.
Завдання на опрацювання вдома:
1.     Прочитати § 21;
2.     Дати відповіді на запитання ст.. 204 № 1-6 – усно,  №7 – письмово.
3.     Завдання високого рівня : виконати завдання на ст.. 205 до документу на ст.. 204.


10 клас
Тема: Радянсько-польська війна і Україна.
Завдання на опрацювання вдома:
1.     Прочитати § 24;
2.     Дати відповіді на запитання ст.. 253-254 – усно, тести – письмово.
3.     Завдання високого рівня : виконати завдання до текстових документів на ст.. 254 - усно, відкрите запитання – письмово***


11 клас
Тема: Зміни в соціальній та у національній структурі населення. Здобутки і проблеми розвитку соціальної сфери. Привілейоване становище партійно-радянської номенклатури.
Завдання на опрацювання вдома:
1.     Прочитати § 19;
2.     Дати відповіді на запитання ст.. 174-175 – усно.

3.     Завдання високого рівня : запитання 5 на ст.. 175 – письмово***

Всесвітня історія

6 клас
Тема: Перекази про найдавнішу історію Греції. Археологічне відкриття Мінойської та Ахейської палацових цивілізацій, їх основні центри; розквіт і занепад.
Завдання на опрацювання вдома:
1.     Прочитати § 26, 27 (ст.. 131-139);
2.     Дати відповіді на запитання ст.. 135,139, скласти розгорнутий план до параграфів, виписати в зошит нові поняття, показувати на карті території поширення Мінойської та Ахейської цивілізацій.
3.     Завдання високого рівня : скласти 2 історичні задачі до вивченої теми.

7 клас
Тема: Франція у ХІ – ХV ст. Філіп ІV Красивий. Столітня війна.
Завдання на опрацювання вдома:
1.     Прочитати § 11 – підручник «Всесвітня історія » 7 кл. Подоляк, 2007 р.; § 10 – підручник «Всесвітня історія» 7клас, Гісем, 2015 р.
2.     Дати відповіді на запитання: 
1: підручник «Всесвітня історія » 7 кл. Подоляк, 2007 р – ст.. 125  - усно, скласти таблицю «Чотири Капетинги»:
Король, роки правління
Чим уславився


Скласти хронічку подій Столітньої війни:
Дата
Подія, наслідки



2: підручник «Всесвітня історія» 7клас, Гісем, 2015 р. – ст..103 № 1-13 – усно, №15,16 - письмово,  № 17 – письмово (високий рівень)***
3.     Робота з історичним атласом : показувати на карті територію Франції протягом Х – ХV ст..

8 клас
Тема: Досягнення науки та тягар марновірства. Література й мистецтво.
Завдання на опрацювання вдома:
1.     Прочитати § 12;
2.     Дати відповіді на запитання ст.. 88 №1-5 - усно, завдання №7 - заповнити таблицю в зошиті.
3.     Завдання високого рівня : виконати завдання до джерела ст.. 88.




9 клас
Тема: Міграційні рухи. Утвердження демократії та громадянського рівноправ’я.
Зростання ролі держави в суспільно-економічному житті.
Завдання на опрацювання вдома:
1.     Прочитати § 15;
2.     Дати відповіді на запитання ст.. 130  №1-9 - усно, виписати дати та нові поняття в зошит.
3.     Завдання високого рівня : виконати завдання на ст. 130 №10 – письмово..

10 клас
Тема: Світова економічна криза в Німеччині. Встановлення нацистської диктатури в  Німеччині. Економічна, соціальна та
ідеологічна політика гітлерівського  режиму. Войовничий антисемітизм..
Завдання на опрацювання вдома:
1.     Прочитати § 18 ;
2.     Дати відповіді на запитання ст.. 199-200  №1-7 - усно, виписати дати та нові поняття в зошит.
3.     Завдання високого рівня : підготувати повідомлення «Корпоративна система» в Італії***


11 клас
Тема: Тема 4. СРСР. Нові незалежні держави.
Наслідки Другої світової війни. Відбудова економіки.Завершення епохи Сталіна. Загострення політичної боротьби після смерті Сталіна. “Хрущовська відлига”.
Завдання на опрацювання вдома:
1.     Прочитати § 15;
2.     Дати відповіді на запитання ст.. 112-114  , виписати дати та нові поняття в зошит.
3.     Завдання високого рівня : опрацювати джерела з документами та дати відповіді на запитання до них..


Правознавство
9 клас
Тема: Які договори є цивільно-правовими. Як укласти договір. Які договори можуть укладати неповнолітні особи.
Завдання на опрацювання вдома:
1.     Прочитати § 13 ;
2.     Дати відповіді на запитання ст.. 103 № 1-3,5 – усно, № 5 – письмово виконати в робочому зошиті.
3.     Завдання високого рівня : завдання на ст.. 103  №7,8 – письмово.

10 клас
Тема:  Основні права, свободи, обов’язки громадян України
Завдання на опрацювання вдома:
1.     Прочитати § 13 ;
2.     Дати відповіді на запитання ст.. 100-101– усно,виписати  в робочий зошит правові терміни.
3.     Завдання високого рівня : завдання на ст.. 101  №11 – письмово.


Немає коментарів:

Дописати коментар